Efektivní e-shopy
Podívejte se na přehled vylepšení, které jsme v těchto týdnech připravili pro všechny naše e-shopáky. Upgrady popsané níže najdete už nyní ve svých administracích.
Když měníte stav objednávky, tak vám určitě pomůže naše vylepšení – zobrazení barevného čtverečku před názvem stavu. Pokud máte více stavů, tak se podle barev rychleji orientuje. Barvy jsou samozřejmě vaše vlastní, které si u každého stavu nastavíte.
Nově můžete nabídnout uživatelům další typ filtrování v seznamech produktů – podle počtu prodaných kusů. Data se berou z počtu prodaných kusů za 90 dní zpětně.
Tuto funkci si musíte sami zapnout, protože ne každý e-shop chce nebo má data pro každou kategorii na řazení „Nejprodávanější“ zboží. Nastavení najdete ve: Vzhled –> Seznam zboží –> Řazení.
Při vyplňování formulářů objednávka nebo registrace se při správném vyplnění pole objeví zelená ikonka „OK“. Tento efekt dnes běžně vídáte na různých větších e-shopech, tak nesmí chybět ani u nás ;-)
K tomuto vylepšení se váže i jedna chytrá korekce, když zákazník vyplní 2x číslo popisné. Jednou to napíše do pole k ulici a podruhé do pole č.p., tak to systém pozná a z pole „ulice“ číslo domu odstraní. Důvod je především při automatizovaném předávání dat k doručení dopravcům, aby byla data správně a nemuseli jste dělat korekci ručně.
Nyní si můžete nově vytvořit skupinu (sérii) bannerů, která se zobrazí pouze na jedné konkrétní textové podstránce. Navíc s možností zobrazit nahoře nebo dole pod obsahem stránky.
Dále přibyla možnost zakázat zobrazení bannerů (typ Obsah 1 až 4) na konkrétní podstránce.
Určitě víte, že kvůli responzivnímu chování je dobré nahrávat bannery trochu větší, aby byly v plném rozlišení ostré, ale to občas vedlo k tomu, že správci nahrávali zase moc velké fotky a to pak zdržuje načítání eshopu uživatelům. Udělali jsme tedy novou chytrou funkci, která příliš velké bannery změnší na velikost „tak akorát“, aby byly ostré v max rozlišení, ale nebyly moc velké.
Nově máte možnost určit, zda předáváte ceny zboží s DPH nebo bez DPH. Google to na své straně neřeší a pokud si vyhodnocujete PPC reklamy, tak DPH vám v ceně produktů přidává 21% ceny, která „není vaše“ a to vám může dělat rozdíl mezi úspěšnou a neúspěšnou reklamní kampaní...
Můžete zasílat celkovou sumu s/bez DPH nebo pouze samotnou cenu produktů bez dopravy/platby.
02.01.2023
Reagovali jsme na legislativní požadavek na úpravu tlačítek při potvrzování objednávky.
18.08.2022
Přidali jsme možnost nového způsobu ochrany formulářů proti robotů pomocí nástroje Google reCAPTCHA.
29.06.2021
Rozšířili jsme e-shop systém o možnost využívat daňový režim OSS pro rozdílné sazby DPH při zasílání zboží do zahraničí.
Seznamte se
Než objednáte
© 2023 NetSystems [www.netsystems.cz]
Vytvoření demo verze na 30 dní ZDARMA.
Váš e-shop se připravuje.
Na vámi zadanou e-mailovou adresu budou do 2 minut odeslány přístupové údaje k vaší demo verzi e-shopu.
Prosím, přihlaste se do svého e-mailu, kde najdete další podrobnosti.