Vydělávejte více s novým e-shopem!

E-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Vydělávejte více s novým e-shopem

5 Efektivních tipů pro zlepšení konverzí z mobilních telefonů16.05.2019

Internetovému světu stále více vládnou mobilní telefony. V současnosti je více než 52 % přístupů na internet uskutečněna z chytrých telefonů, a počet lidí používajících tato zařízení prudce stoupá. Chytré telefony jsou samozřejmě také nástrojem, pomocí kterého lidé objednávají produkty či služby. Pokud nechcete, aby vám v nastávající válce o mobilní uživatele ujel vlak, měly byste své weby a e-shopy optimalizovat pro mobilní použití.

Bez dobře navrženého webového řešení, optimalizovaného pro mobilní telefony, pro vás bude velmi obtížné porazit vaši konkurenci. Využijte následujících 5 tipů, které vám umožní zůstat ve hře, optimalizovat váš web pro mobilní telefony a zvýšit míru konverze.

 

1. Rychlost načítání mobilních stránek by měla být vaší nejvyšší prioritou

Podle průzkumů nevydrží více než 50 % uživatelů čekat na načtení mobilní verze stránky, pokud trvá načítání déle než 5 sekund. Pokud se vaše stránky načítají pomalu, ztratíte více než polovinu potenciálních zákazníků, kteří odejdou ke konkurenci. Což je dvojnásobně nepříjemné, pokud jste za tyto návštěvníky již zaplatili Google Ads nebo Skliku.

Naštěstí můžete udělat spoustu věcí, jak tento problém napravit.

  • Omezte množství pluginů a různých doplňků vašeho webu. Vysoký počet serverových požadavků může výrazně ovlivnit rychlost vašich webových stránek. Pokud používáte větší množství měřících kódů, javascriptů a podobně, zkuste tento počet zredukovat.  
  • Snažte se co nejvíce zmenšit velikost načítaných souborů, jelikož větší soubory, například vizuální obsah, mohou výrazně zpomalit rychlost načítání. Pokud v responzivním zobrazení zmenšujete velikost obrázků, nedělejte to pouze softwarově, ale mějte pro mobilní displeje menší verze obrázků.
  • Informace o obsahu, který je třeba upřednostnit, umístěte na začátek stránky, tak aby se načítal jako první. Prvky, které nejsou důležité pro uživatelskou zkušenost, například měřicí kódy, načítejte až jako poslední.


2. Zvolte responzivní design, který se přizpůsobí velikosti obrazovky

Moderní webová stránka se dnes neobejde bez responzivního designu, který přizpůsobí velikost jednotlivých elementů stránky jakékoli velikosti obrazovky.

Variant je obrovské množství. Existuje velké množství mobilních telefonů a tabletů, s různými velikostmi displeje a poměrem stran, a nesmíme zapomínat ani na to, že lidé mohou držet mobil jak na výšku, tak na šířku.

Nejde přitom jen o velikost obrázků, ale také velikost fontu nebo tlačítek pro snadnější navigaci. Text musí být na jakékoli velikosti displeje snadno čitelný, návštěvník musí mít k dispozici přehledná navigační tlačítka, aby se dokázal na webu orientovat. 

Nabídky nebo kategorie by měly být snadno kliknutelné a z každé stránky by mělo být uživateli jasné kam kliknout, když chce něco udělat, například přidat položku do košíku, zrušit požadavek nebo zkontrolovat objednávku.

 

3. Odstraňte zbytečná vyskakovací okna a videa pro mobilní uživatele

Vyskakovací okna a videoreklamy působí na mobilních zařízeních velmi otravně a mohou zničit nejen váš celkový webový design, ale následně i snížit míru konverze.

Bez ohledu na to, jak dobrý je váš mobilní web design, implementace vyskakovacích oken výrazně snižuje UX a spokojenost zákazníků, což vede k nižší míře konverze.

Místo abyste získali více potenciálních zákazníků, vám vyskakovací okna pravděpodobně zajistí spíše vyšší míru odchodů a nižší návštěvnost.

 

4. Zjednodušte proces nákupu

Obvyklým problémem, se kterým se musí potýkat majitelé e-shopů, jsou opuštěné nákupní košíky.

Existuje spousta důvodů, proč zákazníci opouštějí produkty v nákupním košíku, aniž by je koupili. Obvykle nemohou najít správné tlačítko pro odeslání objednávky, protože je mimo viditelnu oblast displeje, nebo je navigace stránky příliš složitá.

Nákupní proces byste proto měli co nejvíce zjednodušit a nikdy nedopustit, aby akční tlačítko nebylo vidět bez scrollování.

 

5. Přidejte další způsoby platby

Nákupní košík je místem, kde můžete své návštěvníky proměnit na loajální zákazníky. Je to nejdůležitější součást vašeho webu. Měli byste jej proto optimalizovat tak, aby zajišťoval zákazníkům co nejintuitivnější nákup a co nejvyšší konverze. Přidejte proto co nejvíce možností, jak mohou zákazníci za vaše zboží zaplatit.

Kromě obligátní dobírky a bankovního převodu, zvolte možnost placení pomocí platebních karet, PayPal, a dalších elektronických peněženek. V současné době nabízíme nejvýhodnější platební bránu od Comgate.

 

Pár slov závěrem

Vzhledem k tomu, že smartphony stále více dominují světu a nezdá se, že by tento trend mělo v blízké budoucnosti něco zvrátit, měli byste se naučit tomuto trendu přizpůsobit.

Optimalizace pro mobilní telefony vám přinese spoustu nových příležitostí jak oslovit nové zákazníky. Kvalitní responzivní design a rychlé načítání vám dá výhodu před konkurencí a zajistí spokojenost vašich návštěvníků. A spokojení návštěvníci znamenají spokojené vyhledávače a ještě větší návštěvnost.

 

Článek pro nás připravila ve spolupráci digitální agentura  PPC Profits, která realizuje  SEO PPC reklamu emailing správu sociálních sítí správu zbožových vyhledávačů a obsahový marketing.

 

 

 

 

 

 

Novinky & články

5 Efektivních tipů pro zlepšení konverzí z mobilních telefonů

16.05.2019

Internetovému světu stále více vládnou mobilní telefony. V současnosti je více než 52 % přístupů na internet uskutečněna z chytrých telefonů...

více


Dubnová várka vylepšení

30.04.2019

Postupně jsme sbírali vaše praktické požadavky a spoustu z nich jsme nyní realizovali.

více


Nové zobrazení variant (skupin) produktů

02.04.2019

Automatická změna zobrazení variant - skupin produktů při počtu nad 5 produktů.

více


Naposledy navštívené produkty

20.03.2019

Zobrazení produktů, které si zákazník naposledy prohlížel. Funkce sbírá údaje o naposledy otevřených detailech produktů a každému uživateli je ukládá.

více


Únorové updaty

28.02.2019

Import a export skupin produktů. Vložení dynamických sledovacích kódů pro seznam produktů. Možnost vlastní úpravy stylů CSS

více


všechny články



ShopSystem výhody

Vyladěný e-shop

Vyladěný e-shop

ShopSystem je nejpropracovanější e-shop systém s funkcemi řešenými do detailů, které oceníte.

Marketingové nástroje

Marketingové nástroje

ShopSystem obsahuje veškeré marketingové nástroje, které jsou aktuálně k dispozici.

Poradenství

Poradenství

Nenabízíme pouze software, ale i know-how, jak vybudovat úspěšný e-shop.

Podpora

Podpora

Samozřejmostí je dnes technická podpora a pravidelný rozvoj aplikace.

Administrace

Administrace

Perfektní administrace umožňující rozsáhlou a rychlou správu e-shopu je to nejdůležitější.

Grafika

Grafika

Na grafiku klademe velký důraz. Nabízíme moderní šablony nebo možnost individuálního vzhledu.

Hosting

Hosting

Vlastní hostingové řešení je zárukou bezpečnosti, stability a vysokého výkonu.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace V pořádku